7 Mart 2014 Cuma

YENİ BLOĞUM YAYINDA

Merhaba Dostlar,

Yeni bir blog adresinden ulaşıyorum artık sizlere. Yayında olan diğer bloğum: http://cinarpastanesi.blogspot.com.tr/ ile güncelleme sorunları yaşayınca, yeni bir adres almak zorunda kaldım. Bu durum, beni bayağı sıkıntıya soktu; ama kafamda oluşmaya başlayan yeni fikirler için bir fırsat olacak inşallah.
Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü. Dün okulumuzda, Edebiyat Öğretmenlerimizden Aynur Hanımın öğrencilerimizle birlikte hazırlamış olduğu çok özel bir programla günümüzü kutladık.
Bu yıl ki sloganım, "Kadınlar Mutlu Olsun."

Diğer site olduğu gibi kalacak, oradaki tariflerimi zamanla bu bloğa taşımayı düşünüyorum.

Bahar geldi malumunu. Baharın habercisi olan, bahar dalımız açalı 1 ay olacak neredeyse.


Gönderilecek o kadar şey birikti ki! Bir yandan da yurtdışına yerleşme hazırlıklarımız sürüyor. Eşimi İsviçre'ye  göndereli 2 ay oldu.

Diğer bloğuma göstermiş olduğunuz teveccühten dolayı hepinize teşekkür ediyorum.

Bol yağmurlu bahar günlerimiz olsun inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder